Friday, December 31, 2010

BLOGLIST " SAYA BUDAK BARU BELAJAR"


Assalamualaikum semua .. Hari ni hari jumaat .. Cepatnya masa berlalukan .. Tiba-tiba je dah hari jumaat .. Ok .. Pada petang ini aku nak buat satu entri untuk join segmen .. Segmen tu bernama .. BLOGLIST "SAYA BUDAK BARU BELAJAR" .. Dianjurkan oleh pemilik blog mynameika.blogspot yang bernama Ika .. Ika buat segmen ini untuk kenal mana satu blogger baru dan lama .. Dalam masa sama boleh jugak blogger-blogger lama kenal dengan blogger-blogger newbie .. Itu kata dialah .. hehe .. Jom join !


Sebelum join segmen ni .. Mesti ada syarat-syaratnya .. Senang je ..

1) Buat entri bertajuk BLOGLIST " SAYA BUDAK BARU BELAJAR" ..

Dah ..

2) Copy banner tu kat entri ..

Dah ..

3) Bagitahu sekali korang ni blogger baru atau lama .. 
Nak senang bagitahu je bile start berblog ni ..

Yang ini belum lagi .. Baru nak buat ..

Aku ni blogger baru .. Newbielah .. Start berblog ni pada 4 November 2010 .. Aku dulu pernah mempunyai blog .. Tapi kerana ada masalah yang dihadapi .. Terpaksa mendelete blog itu .. Dalam masa beberapa hari setelah aku mendelete blog lama aku .. Aku ingin kembali berblog .. Dengan azam yang baru .. Lalu terciptalah "Luahan Diriku" ini ..

4) Taglah siapa-siapa sahaja ..

Nak tag sapa yek .. Japp .. erm ..

Aku nak tag kepada semua followers aku .. Terima kasih ye kerana menjadi followers aku .. Ambik tag ini ye !

5) Last sekali .. Tinggalkan link dekat komen dekat entri Ika ..

Dah ..


Ke semua syarat telah aku tunaikan .. hehe .. Kepada followers aku ..
Ambik ye tag ini !

0 comments: