Wednesday, December 1, 2010

Berita baik untuk perokok di Malaysia !!

Berita ini khas untuk perokok tegar di Malaysia .. Memang kena berhenti la kamu semua .. Jimat duit je .. Lagi baik .. Harga rokok  akan dinaikkan secara perlahan-lahan oleh Kerajaan kita .. Bagi aku memang patut .. Pening kalau tengok orang merokok .. Banyak jugak member aku hisap tapi takkan aku nak marah .. Nanti kena maki pulak .. " Bukan gune duit ko!! " .. Tu yang malas .. Haa skunk biar dia rasakan penangan dari Kerajaan .. Sukenya aku .. HAHA XD .. So majukan la kempen anti merokok .. katakan TAK NAK! ..

Perokok-perokok sekalian .. Korang tak nak berhenti ke .. Kalau la 1 kotak RM20 .. Tapi korang tetap nak beli .. Tah la aku nak cakap apa lagi .. Padahal dah di bagitahu kat mane-mane .. Rokok tu bawak penyakit .. Tapi korang nak jugak cari penyakit .. Sakit hati betul la aku ..

Aku dapat info ni dari Oh! Media di FB .. Tengkiu bebanyak ye Oh! Media ..Nak tengok sendiri ? .. Klik SINI ..


p/s : Hope perokok-perokok berhenti la ye ..

8 comments:

rinaDOrina said...

i hate smoke..:D

Sallehudin Said said...

same jugak ..
benci .. *_*

srikandi.aicha said...

yes!setuju!

Idy Saha said...

menyedihkan bila org yg kita syg dh start hisap rokok. =.='

Puteri Iqa Izyan said...

huaaa..tadek mknenye.
dieorg beli jugakk :P

Sallehudin Said said...

selamat la family aku sorang pon tak de hisap ..
Alhamdulillah ..

-fizA- said...

husband aku pun merokok jugak..

tapi alhamdulillah la sekarang dah kurang sangat2 sejak kerajaan naikkan harga rokok ni.. semoga kerajaan terus naikkan harga rokok lepas ni supaya perokok tegar tak mampu nak beli rokok lagi. hheheh..

**err,, jangan sampai ada yang merompak untuk beli rokok, sudah~

Sallehudin Said said...

Kak Fiza bagos la macam tuh ..
Kalau boleh paksa je behenti teros ..
bole bole ..
hehe ..

*Perokok tegar di Malaysia jangan kamu merompak pulak .. ishh ..