Friday, December 10, 2010

Suka gitu !

                    Assalamualaikum semua .. 
               Selamat Malam .. Sejuk betul malam nikan .. Baru lepas hujan .. 
Entri kali ni betul-betul agak gedik sikit .. hehe .. Aku betul-betul sangat suka giley bila ada blogger bagitau aku .. Aku wes sudah tersenarai dalam Senarai Blog Baru (2010) Pilihan yang dianjurkan oleh BPM .. Suka gitu .. Excited .. Mula ingat nak bukak blog untuk berblogwalking je .. Tapi bila ada luahan di blog aku ( komen la .. ) masuk kat dashboard .. Cepat-cepat aku baca .. Dari Siti Aisyah .. Dia cakap aku dah tersenarai la .. huhu .. Memang aku minat baca komen-komen ni .. So sapa-sapa terbaca entri ni hantar la komen banyak-banyak ye .. Aku kompem layann la :D .. Senarai Blog Baru (2010) Pilihan ni telah dibahagikan kepada 10 kumpulan .. Aku telah tersenarai dalam senarai yang ke 9 .. Sebanyak 383 blog telah terpilih .. Banyak tuh ! .. Banyak saingan la nampaknya .. huhu .. Tak apa la .. Semakin bertambah excited@semangat untuk aku berblog ni .. Semangat masuk ko sini .. Sini sini .. Jangan pergi jauh-jauh .. hehe XD .. Tu je aku nak cerita kat entri ni .. Daa .. Ha lupa pulak .. Kat bawah ni ada sedikit santapan .. SNAP SNAP !

Banyakkan ..

Ha tengok ni ! .. Sapa yang ada kat tingkat no. 341 tuh .. Hebatnya dia .. :D

Terima Kasih aku nak ucapkan kepada Azman Roslan ( Pengasas BPM ) dan rakan-rakan beliau kerana menyenaraikan aku dalam senarai itu ..


p/s : Kepada rakan-rakan blogger yang tersenarai .. Semoga kamu semua berjaya juga ..

2 comments:

Kenzo@MrConteng said...

aku tersenarai kumpulan 2, no 44! sila la undi~ hahaha... gud job bro!

Sallehudin Said said...

gud luck Mr.Conteng ..
undi aku sekali la ..
haha :D