Tuesday, December 21, 2010

Awek aku ada kat TV !!

Assalamualaikum semua ..MySpace
Petang ni mood aku happy kembali .. MySpace
Setelah melihat awek aku .. Cun tau ..MySpace
Nak bagitau nama tapi seganlah MySpace.. hehe ..
Tadi terjah-terjah .. Terbukaklah facebook dia ..
Dia ada letak video .. Awek aku ada kat tv !! .. MySpace
Jangan jelous ye .. Lisa tetap nombor 1 di hati aku MySpace.. haha
Nak tengok muka comel dia .. Jom !!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
v
V
Ha nilah dia .. Comelkan .. Awek aku tu ..




p/s : I ♥ Lisa Surihani ( Tengah termenung fikir masa depan bila dah kahwin dengan Lisa ) .. Berangan tak habis-habislah .. Heish ..

10 comments:

King Of Single said...

taw x sape mak/ayah mia sara yg sebenar?

org kate artis gak..betulkah?

sab said...

haih. same la dgn sorg mamat ni. asyik duk pk lisa. haha. nk tau sape. meh tgk blog die nieh.

http://gloryofg.blogspot.com

luna said...

ahaha..kak lisa rupanye..salam ziarah dr bloglarian :)

hasrul hassan said...

Salam ...
uhh awek saya juga tu .. hehehee

http://hasrulhassan.blogspot.com

Sallehudin Said said...

Ekyn : Tahlah .. Tak pernah ambil tau .. hehe ..
Sab : Orang lain tak boleh suka Lisa .. Aku je boleh .. huhu ..

Sallehudin Said said...

Hai luna ..
Singgah selalu OK !

aida said...

erm..comelkan awek....kakak pun suka tgk dia...blog adik comel sgt...background yang cute..jom gie blog akak..kakak follow ye

Imzainieyzulkipli said...

ingt kn awek btl2 td
rupanya lisa
huhuhu

y-A-n-A said...

pk memang betul awek.. hahaha :DD

Sallehudin Said said...

kak aida .. thank tau ..