Sunday, December 5, 2010

Betul ke ??

Assalamualaikum readers sekalian .. Ape khabar .. Sihat tak ? .. Aku sentiasa sihat walafiat je .. hehe .. Bertambah “sihat” .. Hari ni aku nak blogwalking .. Tengok la kat shoutmix aku tu .. Setiap blog aku terjah .. Tub tub aku terjumpa dua nama .. Dia nak beri aku AWARD .. Betul ka aku dapat AWARD ?? Macam tak percaya .. Tapi dah dapat tu .. haha .. So jangan lepaskan peluang .. Ni AWARD aku yang pertama dan kedua .. Suka suka .. Bak nak cerita satu kampong je .. hahaha .. Ini AWARD aku dapat dari Nurulharnani dan Aref7 .. Aku nak ucapkan bebanyak terima kasih atas AWARD tuh .. Sebenarnya AWARD tuh dah lama diberi kepada aku .. Just aku beze je .. Tak sempat pasal AWARD dan jawab TAG dari rakan rakan blogger .. Sorry ye .. Aku masih tidak dapat mengatur jadual harian .. Kekadang plan lain, lain pulak jadinya .. Tak suka macam tuh .. Kalau boleh aku nak atur dulu .. Mana masa tolong mak dan ayah .. Mana jaga anak buah aku si PACHALIA (bukan nama sebenar)  tuh .. Mana masa berblog dan on9 .. Tapi aku lagi banyak berblog dari on9 .. Dah slow la on9 ni .. Kalau on9 pon just FB .. Yang lain malas betul nak bukak .. haha .. Cantik la AWARD ni .. Nak simpan la .. Daa .. Haa lupe pulak .. Aku nak asingkan entri AWARD tuh .. Ni just saje saje je .. hehe .. Nak tengok entri AWARD tuh jap lagi aku buat entrinya ..


Dia send AWARD gune SHOUTBOX aku .. hehe

Aku tengok la SHOUTBOX aku ni .. Dia suruh promote .. Aku nak promote le .. Tub tub siap bagi AWARD sekali .. Suke suke ..



p/s : Sukenya .. Tak pernah dapat tetibe dapat .. LIKE ! .. Tengkiu banyak banyak la Nurulharnani dan Aref7 ..

4 comments:

Nanie said...

hai there.. hehe sukenye die dpt award.. anyway thanks sudi ye buat entry ni...

salam ukhuwah dr nanie..

Sallehudin Said said...

ok jep ..
suka la ..
first time kot ..
hehe ..
tengkiu tau bagi award tuh ..

Unknown said...

tahniah2 dpt award~~~

Sallehudin Said said...

thank x i l a !