Tuesday, December 7, 2010

BLOGWALKING SOFTWARE NEW VERSION

 

Assalamualaikum dan selamat petang semua .. Tak lupa juga Salam Maal Hijrah 1432 ..  Para blogger dan readers sekalian .. 

Adakah kamu semua menghadapi masalah untuk berBLOGWALKING ?

Adakah kamu rasa penat dan malas kerana terpaksa mencari link satu persatu untuk berBLOGWALKING ? 

Kini ada jalan penyelesaiannya .. Dengan Blogwalking Software .. Software ini direkaciptakan oleh enchix Blur .. Sebenarnya aku pon tak berapa kenal sangat .. Aku terjah punya terjah .. Terjumpalah dengan blog dia yang diberi nama JiwaKacau .. Aku pernah mendownload Blogwalking Software dia tapi version lama .. Banyak masalah .. Kena internet laju la .. Leceh kene bukak tab banyak-banyak la dan lain lain .. Memang susah .. Kini enchix Blur sedang mencipta Blogwalking Software New Version yang memudahkan kita berblogwalking dengan lebih mudah lagi .. 

Kemudahan menggunakan Blogwalking Software ini adalah 
( Mengikut persepsi enchix Blur .. ) :
  
Menjimatkan masa ..
Tidak melawat blog yang sama dalam masa yang terdekat ..
Meningkatkan traffik dengan lebih sistematik ..
Boleh membaca dan menkomen post mereka ..
Menjimatkan masa anda ..

Aku tak nak tag sesapa pon .. ( Bukan bermaksud malas .. ) Ni untuk semua .. So blogger-blogger yang nak promote blog ke nak bagi orang ramai tengok blog korang tu ke, jom kita support enxhix Blur ni .. Dia dah bertungkus lumus buat Blogwalking Software ni untuk memudahkan kita sebagai Blogger .. Dengan itu mari join ramai ramai .. Nak join klik SINI

0 comments: