Thursday, December 23, 2010

Terima Kasih Cik Liyana Hati Getah !!

Assalamualaikum .. Ada orang tak tu .. hehe ..
Dah lama aku tak mengarang di blog aku ni ..
Tak ada idealah .. sob sob ..
Semenjak cuti ni blur je ..
Tak ada bahan untuk buat entri ..
Heish ..
Harap jangan hilanglah rasa semangat aku untuk berblog ..
Cepatlah idea ..
Sini masuk ..
MySpace
 
Semalam aku terjahlah satu blog ni ..
Namanya Cik Liyana ..
Aku jadi followers dia sebab tertarik dengan blog dia ..
Comel je .. hehe ..
Baru add je terus dapat award .. huhu ..
Award untuk pengikut Hati Getah ..
 
Comelkan award ni ..
Aku memang suka kumpul-kumpul award ni ..
Ada jugak nak buat award untuk peminat pengikut blog aku ni tapi ..
Nantilah ..

Siapa-siapa nak award ni ambillah ..
Cik Liyana bagilah ..
Tapi dia suruh buat entri terima kasih ..
Itu je ..
Tak susah pun .. hehe

Last word dari aku ..
Terima kasih ye cik Liyana Hati Getah ..
MySpace


p/s : Blog aku tengah sewel bengong .. Susun ayat kat entri punya penat .. Tengok terabur .. Tu yang entri ni banyak kali aku post ..

0 comments: