Saturday, January 1, 2011

Azam aku Tahun Baru ini !!

Diambil dari enchix Google

Assalamualaikum semua ..
Hari ini hari sabtu .. Ye ye ! .. Tahun Baru .. 
Sihat tak korang .. Takkan tak sihat pulakkan Tahun Baru ni .. hehe .. 
Selamat Tahun Baru aku ucapkan kepada blogger-blogger .. 
Tak lupa juga kepada pembaca-pembaca blog .. hehe .. 
Korang ada azam baru tak tahun 2011 ini .. 
Aku banyak sangat azam pada tahun ini .. 
Antaranya ialah :
  • Nak berjaya di dunia dan Akhirat .. Itu semestinya .. Siapa tak nakkan ..
  • Selepas berjaya .. Nak mempunyai kerjaya yang sepatutnya aku dapat setelah aku berpenat lelah belajar ..
  • Kahwinlah .. haha .. ( Main-main jelah .. Memang nak kahwin tapi 5 tahun lagi kot .. hehe )
  • Mengubah diri ke arah yang positif .. Lebih kepada kematanganlah ..
  • Belajar menghormati orang .. 
  • Mudah memaafkan .. 
  • Belajar menjaga hati orang .. 
  • Lebih menghormati Mak dan Bapak aku .. Ikut cakaplah senang kata ..
  • Nak tenangkan diri .. Tak nak kusut-kusut ..
  • Selagi ada ilmu .. Belajar betul-betul .. Nak score dekan kali ini .. InsyaAllah .. AMIN ..
  • Paling aku nak berazam .. Nak berjimat .. Tak nak boros ke sana ke sini .. ( Nak kahwin dah .. Kumpul dari sekarang .. hehe )
  • Paling sangat-sangat aku kehendaki ialah nak .. KURUS !
  • Untuk blog aku ni .. Aku akan simpan hingga ke akhir hayat .. Walaupun suatu hari nanti aku stop dari berblog tapi tak bermakna aku stop selamanya .. Semangat blog tetap ada ! ..
  • Dan banyak lagilah azam aku pada Tahun Baru ni ..


p/s : Jom berubah sama-sama .. Buang yang keruh ambil yang jernih !

9 comments:

MiszMaryaNe said...

semoga berjaya dengan azam tahun baru..=)

Muhammad said...

selamat tahun baru..

Sallehudin Said said...

Tengkiu MiszMaryaNe ..
Matika : Selamat Tahun Baru 2011 ..
Kalau sudi ambillah award saya ni ..

Unknown said...

Pergh..
bagua betul azam2 hang..
semoga dapat capai dgn jayanya yer..
Amin... :)

Sallehudin Said said...

Cikgu Fikri : AMIN ..
TQ ye !

nurkaloi said...

semangat....!!!
ini lah yg kiter cari
heee

slmat tahun baru.....

Sallehudin Said said...

Betul betul betul ..
hehe ..
Selamat Tahun Baru juga Nurkaloi ..
^^

.::: Princess MOMOY :::. said...

selamat kurus dear
Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

MY RECENT POST: Jom Kenal KHAIRUL FAHMI CHE MAT Yang Encem

Sallehudin Said said...

TQ Princess MOMOY! ^^