Tuesday, December 21, 2010

Award kedua !!

Assalamualaikum semua .. Malam ni aku blogwalkinglah macam biasa .. Nak naikkan traffic blog katakan .. hehe .. Baru teringat aku .. Aku dapat award dari Puteri Iqa Izyan .. Award tu dah lama diberikan kepada aku .. Aku je lambat .. Baru malam ni sempat nak mencuri ambil award comel tu .. haha .. Award tu diberi kepada aku sebagai tanda penghargaan sebab kesudian aku selalu menyinggah kat blog Puteri Iqa Izyan ni tanpa di paksa-paksa .. hehe .. Siapa-siapa yang nak mencuri award ni .. Ambil je buat kenangan .. hehe ..

Simple je tapi memang comel la .. Suka-suka ..
Terima kasih ye Puteri Iqa Izyan !!



p/s : Ngantuknya .. Dah malam ni .. Tidur dulu la .. Daa

4 comments:

Myaby said...

folow awk!

Sallehudin Said said...

thank ye Myaby ^^

Puteri Iqa Izyan said...

hoho.patut la ade refferal dr sini.. hehe..

:)

Sallehudin Said said...

hehe .. :D