Tuesday, December 7, 2010

Semakin sewel la ..

Hai readers .. Salam Maal Hijrah .. Dah lama tak UPDATE blog .. Dulu time first blogging, semangat betul .. Dalam masa 1 hari 3@4 entri dibuatnya .. Ni susahnya .. hehe .. Idea kadang kadang tak masuk la .. Kalau rasa ada idea tuh baru nak buat entri .. Banyak ni kisah hidup aku nak diluahankan .. hehe .. Sebenarnya aku buat entri ni kerana nak cerita sikit pasal facebook yang semakin SESAT kembali ke pangkal jalan ni .. Sekarang memang ramai yang membebel pasal ni .. Termasuk aku la .. Pehh sakit hati aku .. Sapa yang tak sakit hati tah la .. Aku ingat best la new profile ni .. Tapi macam haram kejadah .. Sebelum ni OK la .. Aku ingat bile klik new profile tuh semakin OK lagi .. Tapi tub tub .. Tah la .. Sampai tak tercakap .. Betapa aku ginduukan profile sebelum ni .. Serabutnya profile facebook baru ni !! Benci !! .. Nak buat macamane dah terklik .. Bedall je la .. Nak buat baru malas .. ( kuat lemah semangat pulak dah .. ) .. So sesapa yang ada facebook tuh yang belum tekan NEW PROFILE jangan TEKAN ok !! .. Dilarang keras sama sekali .. Sebelum benda buruk berlaku .. Baik cegah dari awal .. ( Ayat memang yek yek je .. ) .. haha XD .. ( gelak sakan ye kamu di sini .. ) ..

 Bahagian TOP NEWS ok lagi la .. Smart sikit .. Tapi bile klik PROFILE jadinya ni
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Jadi macam ni !
Hodoh benor ! .. Info kenapa kat atas .. Macam haram !!



p/s : Aku tengah sakit hati ni .. Sapa tau nak back ke PROFILE lama sebelum ni roger roger aku ok ..

11 comments:

SyahmiFikri said...

hhuhu.. naseb eden dah deactivate fb.. lalala

Sallehudin Said said...

hurm ..
nak deactive tapi tu je tempat den jalan jalan ..
blog ?
membe2 den tak layann blog ..
XD

Siti Safiyyah said...

err..facebook dah berubah wajah ke? adoii lame gile kt tak bukak facebook since dah ade blog..hehe

Lydia Miza said...

la..jadi cam ni ke?tq ye sudi share sini.

Sallehudin Said said...

Siti & Lydia : dia ubah tu tak agak2 .. menyusahkan pengguna .. kalau bukak tu jangan KLIK ! change NEW PROFILE ye ..

Unknown said...

aik? saya punya macam biasa je...awak semua mesti pakai mozila kn?

Sallehudin Said said...

saya pakai mozilla ..
tapi takkan untuk pengguna mozilla saja ..
ada button change NEW PROFILE tak ?

Miszyuyu said...

tahu xpe..xsukeww lorhhh

Nisha Ramlan said...

deactive fb then active balik selapas sehari :)

Unknown said...

seb bek aku x klik update new skin smlm..hahah.....

Sallehudin Said said...

JoyahLisa tu tukar ke profile lama ke ?