Sunday, December 12, 2010

Aku nak masuk BlogLarian !


Assalamualaikum semua .. Hari ni aku sangat penat .. Kerana ada majlis kat kampung .. Majlis kahwin .. Mesti kena datang .. Kalau tak nanti orang kampung dok mengumpat bercakap aku ni sombong tak campur masyarakat .. hehe .. Alhamdulillah berjaya jugak aku mencuri masa untuk membuat entri BlogLarian ni .. Walaupun pendaftaran untuk sesi kedua .. Ok, aku punya slogan adalah seperti berikut ..
I
I
I
I
I
I
I
v
V
Saya suka berblogwalking kerana saya ingin mencari rakan-rakan baru untuk berkongsi apa-apa sahaja info dan ingin memperbaiki mutu kualiti bahasa tak kira semasa berblog atau ketika di luar ..

Mangsa yang aku mahu TAG :
( Member-member lain sory aku tak tag ye .. Tak sempat .. Ni pon nak cepat .. 
hehe .. Sory lagi sekali )


p/s : Best tak slogan aku tu .. hee

6 comments:

encHIx laNDax said...

adoi...apekah yg nak aku tuliskan..huhuhu

Sallehudin Said said...

haha ..
kata otai ..
tulis la ..
haha XD

azzey said...

Sallehudin: saya pun masuk blog larian ni....

Adha said...

ape perlu ku tulis...ade komisyen ke hehe :D

Sallehudin Said said...

ok la tu azzey ..
boleh terjah blog awak tiap hari ..
hehe ..

Sallehudin Said said...

tulis la ..
haha ..
ala adha ..
yang ni tak ada ..
haha ..