Friday, December 24, 2010

2 game yang memenatkan tangan aku

Assalamualaikum semua .. Ni first entri aku untuk hari ni .. hehe .. Tak ada idea dong .. Baru ni idea menjelma .. Aku baru je bukak facebook .. Tengok ada satu application ni .. Best sangat .. Fast Typer 2 .. Menguji kepenatan tangan betullah game tu .. Sakit tangan aku jadinya .. Salah habislah .. Markah nanti jadi sikit .. Aku tahu application ni dari member aku .. Tengok dia main .. Pehh .. Markah dia tak tinggi pulak .. Aku nak shortcut potong markah dia, dengan kelajuan super duper lajunya .. Dia up lagi markah dia .. Sakit hati betullah .. Baru je nak glam sikit .. Heish .. hehe .. Siapa-siapa ada facebook tu bolehlah main .. Tengok kelajuan tangan korang menaip .. Takkanlah korang tak ada akaun facebook pulak .. hehe ..

Kat atas ni adalah list ranking untuk semua pemain game ni di facebook .. Kiranya World Rankinglah .. hehe .. Bukan nak mengutuklah ye .. Tengok ranking tu .. Orang Malaysia ada 3 orang je yang ada kat list tu .. Sedih rasanya .. Bila tengok mula-mula tak percayalah boleh dapat sampai banyak giley macam tu .. Tu memang betul rupanya .. Memang super duper laju gileylah .. Tengok markah pun dah tau .. hehe .. Kalah aku .. Dibandingkan dengan markah aku yang seciput tu .. erm ..
|
|
|
|
|
|
|
v
V
Ala sikitnya .. Tu pun tak boleh challenge si Aeman Aziz .. Ni je dah penat sangat tangan aku .. Lagi berbillion-billion markahnya .. huhu .. Korang cuba ok .. Dapatlah meningkatkan kelajuan korang mengarang entri nanti .. hehe

Game yang kedua memenatkan tangan aku adalah 10-Fast-Finger Speedtest .. Ni sama je macam Fast Typer 2 .. Tapi lagi best dan mudah berbanding game Fast Typer 2 tu .. Tak penat sangat tangan .. huhu .. Aku pernah menjadi peserta penaip Terpantas di Arena Blogging di blog Yied .. Tapi kecundang .. hehe .. Tak menanglah .. Ada lagi yang terpantas rupanya .. Tapi tak apa .. Saja-saja je aku letak link aku tu kat blog Yied .. Tub tub terjoin .. huhu .. Kalau game Fast Typer 2 tu menggunakan bahasa orang putih english .. Game ni guna BM je .. Tak susah pun .. hehe .. Bila aku main game ni .. Skill menaip aku meningkat sedikit demi sedikit .. Dari tekan satu-satu .. Terus tekan laju giley .. Dari guna satu jari .. Terus guna sepuluh jari .. haha .. Hebatkan .. So korang tunggu apa lagi .. Jom speedkan tangan .. Senang nak menaip entri .. Taklah membuang masa .. Masa itu Emas .. Jadi hargailah .. hehe ( Bebel pulak aku ni )



p/s : Tangan aku dah jepot lenguh ni .. Berulang-ulang kali aku main 2 game ni .. Nak rehatlah .. zzz

6 comments:

NADIA RAHIMI said...

kuat main game ni :)
nape lelaki sukaaaaa main game ye?

Sallehudin Said said...

mana ada ..
Saja-saja je main ..
hehe :D

**nurul izzati** said...

suka bebenor kamu ni main game..
ptg tngan kun.

Unknown said...

biasa lah nama pun laki
xkn nak main babydoll plak
hahahhah

Sallehudin Said said...

cik KOPOK LEKOR ..
buatlah !
hehe XD

Sallehudin Said said...

betul tu ..
takkan nak main babydoll ..
haha :D