Monday, November 8, 2010

Wahh .. Pt Sulong best !!


 Hari ini adalah hari Isnin bersamaan 8 November 2010 ...
Aku bangun dari mengulor agak lambat ...
HEHE ...
Ingat nak bangun cepat ...
Nak study la katekan ...
Bangun2 tengok dah pukol 1.00ptg ...
Teros azan berkumandang ...
Selamat mak aku tak membebel ...
Sebenarnya aku nak cite Pt Sulong yang dah semakin meningkat kemajuannya ...
Tadi pas bangun tengok hanset aku yang serba canggih ... HEHE
Abes bateri dah ...
Aku cas ...
Pas cas aku gi la hidopkan ...
Tunggu men tunggu, aku nak sms membe aku ...
Cepat giley dia send ...
Tengok line, rupenya 3G ...
Aku cam tak caye aku matikan lagi hanset ...
Hidopkan pon ada 3G ...
Ok la tapi aku masih tak caye gak ...
Aku gi la Pekan Pt Sulong ...
Sebenarnya nak gi 2 nak bayar motor ...
Gi bank tengok line lagi ...
Memang sah ade 3G ...
HAHA ...
Powerkan ...
CAYA LAH PT SULONG!!
Terima kaseh aku ucapkan untuk MAXIS kerana memberi kemajuan kat kawasan aku ni ...
HAHAHA ...


p/s : syokk .. ber3G tiap hari ..

2 comments:

Adha said...

aduh nset 3G aq dah jual..melepas la aq nak tgk line 3G tuh..

lagi satu..pt sulong dah makin ramai mnjadi blogger hehe..

Sallehudin Said said...

haha .. melepas2 .. aku ngah ber3G ni .. haha .. kan aku dah cakap pt sulong maju .. semakin meningkat tarap .. tak silap2 sume orang ade blog kt sini .. hehe