Tuesday, November 9, 2010

Penat sungguh hari ni ...

Selasa, 9 November 2010 .. Hari ni merupakan hari terpenting bagi aku .. Ini kerana bermulanya FINAL EXAM .. Aku pergi agak lambat .. Exam start pukol 2.30, 1.30 baru  nak mandi .. Kalau dari rumah sewa tak pe gak .. haha .. Sampai di perkarangan kolej aku cepat2 parking motor .. Aku segera berjumpe dengan kak hidayah untuk mengambil kad metrik .. Sudah 2sem aku tidak memiliki kad metrik .. kak hidayah la asyik buat salah jer .. Aku nak rase gak pakai kad metrik kat leher .. hehe .. Tapi aku hampa sementara disitu kerana kak hidayah MC .. Pehh sakit hati .. Selamat ade kak rin yang menolong .. Kak rin soh jumpe ngan sape tah .. Name nyer aku tak ingat .. Orang tu bagi aku kad metrik sementara .. Leh la untuk cover masok dewan exam .. Cepat2 aku melangkah .. Sampai jer aku cari beg panjang tok mek slip .. Mastu amek dye tolong simpankan .. Selamat dye ingat .. Dah amek aku teros masok dewan .. Dup dap dup dap jantung berdebar .. wohh!! .. Start dengan paper yang agak powerrz .. Sungguh memerah otak ku untuk berfikir .. Aku bertungkus lumus untuk memenuhkan setiap ruang kosong di kertas yang diberikan dengan jawapan yang tidak tahu betul nyer .. hehe .. Dengan ketererran aku, aku meluahkan segala yang dingati di dalam otak powerrz aku ni .. hahaha .. Abis semua tentang PERSONAL COMPUTER MAINTENANCE aku kuarkan  .. Tapi masih ade lagi jawapan yang kosong untuk soalan killer .. Boleh tahan susah nyer .. Tapi aku tetap bertekad untuk menjawab .. Dengan keazaman yang penoh aku harungi jua .. kihkihkih .. Dalam otak aku ni cuma fikir yang soalan tu senang .. Tak de nyer fikir soalan tu susah .. Kalau di fikirkan susah, semakin susah la .. emm .. Aku kuar dari HALL 2 dalam kol 5 .. Dengan muke yang lega aku bla dari kolej .. Abeh dah 1paper .. Tinggal 5paper lagi untuk ku perjuangkan .. Wahh pening lom hilang lagi la nampak nyer !! Waduhh2 .. Mohamad Sallehudin anda kene study ni .. khamis ade paper lagi .. 

PCM dalam kenangan .. HEHE XD dah tak de nyer nak belek buku ni lagi

Pastu aku gi la kedai ibu untuk merehatkan badan dan otak .. Bu limau ais satu !! .. Ayer limau ais kegemaran aku pon sampai .. Tak sampai lima minit membe2 rumah aku nak bla .. Terpakse aku sedott tahap maksimum .. Tak boleh habis gak .. Pe pon tak leh .. Aku bla gak .. Aku naek motor dengan nubhan ( bukan nama sebenar .. nama dye alip .. kan jauh dengan nama nubhan tu .. HAHA XD) .. Kesian aku tengok membe2 aku yang len .. Sory tau Afiq , Bam , Hafiz & Panjang tak dapat bawak ko .. hehe .. Malas aku nak balik kg teros .. Aku rehat lu kat rumah sewa .. Gi la bilik landax suparman yang belo .. Mintak dye widget blog sikit .. Mesti ko penat layan aku kan landax suparman .. haha .. Nak buat bende baru mesti ade sifu ma .. Boleh la katekan dye bahan rujukan berblog aku .. kihkihkih .. Dah siap edit sikit blog aku tadi aku ajak dye gi McD .. Dah lame tak makan burger BIGMAC .. Dah makan mesti amek GO LARGE .. haha .. temahak betol .. Ala tambah bape sen sangat .. Betol tak landax .. Makan punyer makan jam dah pukol 8suku .. Aku kene balek .. Jaohh woo kg aku ..  hahaha XD

Sedap !! letak black papper banyak2 ..

Ni la landax suparman yang belo tu ..

Telan , Telan !! ngaaapppp .. memang sedap ..

Setelah habes makan .. BERSEPAH NYER !!

~ TAMAT DISINI ~

0 comments: