Saturday, November 27, 2010

Cuti sem ..

Hari ni hari sabtu .. Tarikh nyer 27 November 2010 .. Skunk pukol 5:33 PM .. Aku berase sudah kebosanan dengan cuti ini .. Rase macam penganggur .. Tah la .. Diri ini macam tak bergune .. haaiipp tak boleh cakap macam tu .. Aku nak keje sebenar nyer .. Tapi susah betol nak dapat la .. Banyak makcik aku kerja kilang .. Ade jugak aku tanyer .. Tapi makcik-makcik aku cakap .. "Susah la dik nak dapat kalau cume kerja sebulan" .. Perkataan tu yang menyebabkan aku rase malas .. Cube aku pikirkan .. Kekadang aku rase rajin nak cari .. Kekadang rase malas .. Bile malas dah kuar dari diri ini .. Paham-paham jer la .. Hope dapat la semangat ni balek .. Aku nak gune duet ni .. Ade la nak buat beli sesuatu dengan nak bayar yuran untok sem4 nanti .. Kalau keje dapat la duet tu sikit .. Pon jadi lah .. erm .. Kalau keje .. Mak aku macam mane nanti .. OK ker jage sorang-sorang .. Mak aku ngah jage cucu dye tu .. Rase macam berat hati kalau keje .. Macam berbelah bahagi pulak .. erm .. Pening betol .. Hope aku dapat pikirkan ape yang patot untok menyelesaikan ini .. 


p/s : Sedang berbelah bahagi ..

1 comments:

☆aDihAys☆ said...

best ape dok umah..
nnt da stat sem mst da stst serabut..
cuti adalah masa bersenang lenang..hehe