Wednesday, November 17, 2010

Selamat Hari Raye Qurban/Haji/AidilAdha

Hye blogger2 sekalian .. Hari ni hari Raye .. Seronok tak ?? .. Hope blogger2 laen happy pade Raye ni .. Saya nak ucapkan Camat Hari Raye untok family saya ( mak, ayah, abang, kakak dan ahli kuarge yang laen ) , kawan2 yang mengenali diri ini dan tak lupe membe2 blogger .. Hari ni aku agak bosan sikit .. Sebab hujan yang lebat .. Hujan tu rahmat Tuhan .. Tapi tadi tak boleh kuar .. Baru nak tengok2 orang potong lembu .. kihkih .. Ingat nak mood ceria jer .. Ni agak muram sikit .. Cuaca pon muram jer .. Ikot mood cuaca pulak .. hehe .. Seperti biase aku bangun pagi .. Untok mandi .. Lepas mandi salin baju cepat2 .. Dah lambat sebenar nyer .. Start sembahyang raye pukol 8 pagi .. Dah siap, butang pulak tak boleh masok .. ermm .. Nasib2 .. Dah sampai takbir dulu .. Dalam beberape minit sembahyang pon bermule .. Masok la sume orang ke Masjid .. Lepas sembahyang dengar Khutbah pulak .. hehe .. Kuat betol orang yang bace tu .. Biase seloh .. Feeling raye la katekan .. haha .. Dalam kol 9 sume dapat pulang ke rumah masing2 .. Cepat2 aku balik .. Tapi sempat menyinggahkan diri ke rumah membe .. Nak bual2 jap .. Padahal dah lapar ni .. Dah tak tahan balek lah .. Makan .. nyum nyum nyum nyum .. Mak aku masak ketupat segera, lontong, lodeh, kuah kacang dan ayam kicap .. Fav aku maa .. Sedapp .. Lepas makan aku pergi tengok cerita .. Twilight Saga Eclipse ..  Besst woo .. Aku minat giley cerita2 ni .. Baru ni berkesempatan nak tengok .. Tengok punyer tengok terTIDO .. Tambah hujan .. Memang kompom tido nyenyak la .. Sampai sini jer la cerita aku .. Dah tak ade lagi .. BerHAPPY la ye time Raye ni .. Yang dapat daging qurban tu bagi2 aku sikit .. kihkihkih .. 


Ni jer yang termampu .. 


p/s : Hari ni tak sempat aku nak SNAP2 gambor .. 

4 comments:

NurAyunni Yeo said...

selamat ari raya aidiladha bob ! huhu
makn juk taw an..
bob , cmne wat post ade gmbr cmni .. ajarla ..
jgn kedek sgt ..xbek ..

Sallehudin Said said...

haha ..
camat hari raye gak ..
suke aku ler ..
yang penting HAPPY ..
buat post ade gambar???
yang mane ??

NurAyunni Yeo said...

yg ni larh ..
yg ade pic cam jmbtn niy .. mse nk komen niy ,,
gtawla .. nmpk cam exclusive juk.. wakakka

Sallehudin Said said...

nak taw kan ..
ko gi cek older post aku ..
aku ade wt ..
tak pon gi link ni ..
http://sallehudinsaid.blogspot.com/2010/11/tutorial-tukar-background-comment.html