Sunday, November 28, 2010

Freemason & Justin Bieber ?? Ade bersangkut paut ..

Salam readers .. Hari ini aku nak kaji sikit pasal freemason ni .. Tah rase berminat .. Bukan berminat kat freemason OK .. Just berminat nak mengkaji lebih dekat .. Tahh tetibe jer macam rase wahh nak kaji la .. haha XD .. OK berbalik pade tajok kite hari ini .. Freemason & Justin Bieber ?? ade bersangkut paut .. Betol ker ?? .. Ade bukti .. Ade bende yang menunjukkan kesahihan nyer .. Mule-mule aku pikir freemason ini macam satu pertubuhan untuk orang yang memuja setan .. Of Course la ye kan .. Timbul pulak iluminati .. Time tu baru aku tau .. Dari video lagu Alenjandro yang di nyanyikan oleh Lady Gaga .. erm .. Sebenar nyer aku tak bape tau sangat pasal bende-bende ni .. Mule-mule malas .. Cume pikir lantak la dye owang .. Buat dosa dapat la balasan nyer .. Lame-kelamaan membe-membe aku banyak terjah bende macam ini .. Aku just tengok .. Di situ la mule nyer aku berminat .. Haa tentang Justin Bieber tu .. Betol ker .. Lagu dye best kot .. Layann dengar .. Tapi bile dah tau .. Pikir betol-betol .. Nak ker aku dengar lagi lagu ni .. Betol ker .. Jadi aku kaji .. Aku dapat tau bende ni baru tadi .. dari blog The Other Khairul .. Lagu Justin Bieber - Baby tu kalau diREVERSEkan ade menunjukkan satu evil message .. Memang betol .. Aku dah REVERSE lagu tu .. Jadi kuar evil message .. Nak tengok kesahihan lagu tu  ade evil message ker tak tengok video di bawah ni .. Aku tak pandai pasal ni sangat .. Aku tak nak la copy entri power dye .. Jadi sape nak tau lebih lanjut .. Nak kaji .. Nak lihat .. Nak tengok lebih mendalam .. Nak pikir .. Dan macam-macam lagi .. Jom terjah blog dye .. TEKAN SINI ..



p/s : soryy la ye kalau ayat aku terabur .. Aku tak tau sangat pasal ni tapi aku tetap nak dedahkan nyer .. Hope support .. hehe

0 comments: