Saturday, November 6, 2010

Minggu yang menyakitkan ... exam fever!!

Ya Allah Ya Tuhanku .. Tolong la hamba Mu ni yang sekarang berada dalam kesusahan .. Berilah kejayaan kepadaku Ya Allah di dunia mahupun di Akhirat .. Aminn .. Ya Allah betapa gementarnya aku yang ingin memhadapi peperiksaan ni .. Kau la yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih yang dapat menolong semua manusia di muka bumi ni bile dalam kesusahan .. Berilah aku ingatan yang tajam , kesihatan yang baik , mata yang sihat dan otak yang cergas .. AMIN ..

Exam sudah menghampiri waktu nyer .. Tinggal  lagi bape hari jer .. dup dap dup dap jantung aku ni ..  Rase cuak , takot , kusut & macam2 lagi la .. Aku akan menempuh FINAL EXAM selama 2minggu .. Lame nyer .. Dah pikir nak cuti jer .. Huhu .. Mungkin lame disebabkan ade nyer Raye Haji kot .. Tu la Mohamad Sallehudin nak study last2 minit .. Dah dekat baru nak pening2 .. Urmm .. Hope aku dapat menjawab dengan tenang .. Aku cuma nak score jer supaya pointer aku naik .. Senang nanti nak bayar MARA .. hehe .. Semoga Allah mengkabulkan Doa2 aku .. AMIN .. Haa pade sape2 yang bace post aku kali ni same2 lerh Doakan aku k .. AMIN ...

0 comments: