Saturday, November 27, 2010

Maafkan aku ..

Tengah blogwalking sebentar tadi .. Terjah terjah terjah MySpace .. Terkejutt !! MySpace .. Kerana .. Ramai nyer yang TAG aku ni .. Antare nyer Black Forest, Arekiss Aredam dan Fara .. hehe .. Tu jer sebab nyer .. Sebenar nyer .. Tah la .. Memalam ni aku malas betol nak menjawab ape-ape .. Tah takde idea .. Ni pon just nak blogwalking sambil timba ilmu BLOG ni .. Soryy ye kekawan MySpace .. Aku mungkin tak dapat jawab la TAG korang tu .. Hope jangan bersedih pulak .. Laen mase aku jawab .. Daa MySpace .. Selamat Malam MySpace ..

3 comments:

black forest said...

jgn la sampai x jwb tag lgsung. sedih cik akak yg tag ni taw. huhu

Sallehudin Said said...

ala ..
bukan bermaksud nak sakit kan hati ..
byk sebab nyer ..
sory ..
len kali saye jawab OK !

wonwon said...

hehhe ..ya sy maafkan...looh?
saya undang semuanya mampir ke blog saya ya..silahkan mampir..