Saturday, November 6, 2010

Bile mata tak dapat dilelapkan, Ni la jadi nyer

Pada pagi ni aku nk merepek meraban sikit ...
Hehe ...
Ni kerane aku tak tido lagi ...
Dah satu mggu asyik tido lmbt ...
Paling awal tido pon kol 6 pagi ...
Kadang2 kol 9 pagi pon aku tak tido lagi ...
Tah la napew ngan minggu ni ...
Nak kate an study tak de nyer ...
Satu buku pon tak sentuh lagi ...
Pe pon tak leh la aku ni ...
Exam mggu depan nak start ...
Aku leh wt relax jer ...
Harap leh score ...
Tu jer yang aku harapkan ...
Alhamdulillah aku nyer coursework OK belake ...
Tadi sebenar nyer aku nak tido ...
Time nak pejam mate tak pejam lak ...
Asyik segar jer mate aku ni ...
Jam dah kol lima suku ni ...
Aku pon keluar la dari bilik ...
Rase bosan amek la ayer , twisties and kuaci ...
Makan sampai kenyang sambil menonton TV ...
Nak makan nasi pagi sangat lak ...
Huhu ...
~ THE END ~
Tah ape aku mengarut ni ... NGANTOK!!

0 comments: