Sunday, November 28, 2010

Jom Terjah GiveAway TT


Salam readers .. Pepagi begini aku nak buat entri untok GA yang aku baru nak join ini .. Rase bosan menyelinap .. Terjah terjah .. Punyer terjah .. Terbukak la blog si HUSNA a.k.a TT ni .. Tengok-tengok ade GA .. Join la .. Jadi bosan aku ni dapat la dihilangkan .. So jom join ini contest ramai-ramai ..

Syarat pertama dan kedua sudah ku tunaikan .. Kini giliran syarat ketiga .. Aku rase-rase nak bagi lagu ape yekk .. erm .. Jap berpikir ..
.
..
...
....
.....
......
Haa dah dapat ..
Setelah berpikir agak lame ..
Aku nak memilih lagu nyanyian Sheila On 7 ( Sahabat Sejati )

Ni lagu lame .. Korang dah dengar lom .. Kalau belom layann OK !

Mesti korang terpikir kenape aku pilih lagu ni ..
Padahal banyak lagi lagu indon yang best-best .. 

Tengok tajuk pon dah tau la .. SAHABAT SEJATI .. Pade pertengahan 2009 .. Aku telah mendaftarkan diri sebagai student di sebuah kolej ..Aku sah menjadi student dan aku telah mendaftar sebagai pemohon untok menetap di hostel yang disediakan oleh pihak kolej .. Agak jauh dari kolej berkenaan .. Aku sebenar nyer susah untok berkawan .. Tapi aku ingin mengubah pendirian tersebut .. Sampai jer aku lihat ramai student laen sudah mendaftar masok ker hostel .. Aku telah mendapat bilik hostel di tingkat 2 .. Memang ramai .. Aku masok bilik dan bilik itu masih kosong .. Belom ade sesiape yang masok .. Aku, Mak dan Bapak kemas bilik tersebut yang agak kotor walaupon baru .. Dah settle kedua-dua orang tue ku pulang .. Aku telah jaoh dari mak bapak .. Rase rindu pulak menerjah diri ini .. hehe .. Aku kene cari kawan ni .. MESTI !! Pendirian tu yang aku pegang .. Lalu aku pergi menjenguk .. Tub-tub ade yang nak layann aku .. hehehe .. Dan dengan tetibe seorang student kuar dari bilik lalu menyapa aku .. Kami berkenalan .. Lame kelamaan ramai yang hendak berkenalan dengan aku .. Perasaan aku agak HAPPY mendapat membe baru yang datang dari pelbagai tempat .. Selepas itu kami terpakse menjalani minggu orientasi bersama fasilitator-fasilitator .. Itu menyebabkan kami bertambah rapat .. Malam nyer sebelom tidor aku dan membe-membe berbual dalam bilik aku .. Aku membawa laptop .. Sebenar nyer laptop kakakku yang diberi pinjam untok pembelajaran aku .. Aku membawa sebuah kotak CD .. Pelbagai cerita .. Lalu ade yang mahu menonton nyer .. Aku membuka nyer .. Akhir nyer sume mahu tidor dibilik aku sambil menonton cerita yang ditayangkan mengguna laptop .. hehe .. Dengan itu menyebabkan kami semakin bertambah rapat dan akrab .. Sampaikan kepale otak pon dekat same .. HAHA :D .. Makan dan minum bersama .. Membuat assignment bersama .. Dan macam-macam lagi la .. Start pulak sem 2 .. Sem 2 sume terpakse mencari rumah untok di sewa .. Kerana tidak boleh tinggal lagi di hostel .. Dapat berdekatan kawasan kolej .. Kami sume tetap mahu tinggal bersama .. Dah tinggal satu rumah .. paham-paham jer la .. hehe .. Skunk sudah akhir sem3 .. Jap lagi sem4 .. Soryy ye Apis, Panjang, Afiq, Nubhan, Bam, Mus, Kucai, Paan dan Bos .. sem4 ni aku tak dapat dudok ngan kowang .. Aku nak dudok kampung .. Jangan marah ..Walaupon aku dah tak dudok ngan kowang ..Jangan lupe aku pulak ..Kite tetap sahabat OK ! .. Kalau ade masalah bagitau .. Mane tau aku boleh bantu .. Itu saje ..  Ehhh lupe pulak .. Aku memang la suke lagu ni .. Sheila On 7 best !!

Untok contest ini aku nak ajak  1) KOPOK LEKOR  2) Syafiq Maula  3) Aqema Ezzah ( Yang laen maap ye .. Tak dapat nak TAG korang .. hehe )
Haa untok referral mesti la Tuan Tanah a.k.a TT ..

2 comments:

Ati Masrif said...

salam kenal dik.

Semoga berjaya dg GA tu..
menang dan menang lagiii

kak ati flw u no.39
sudi2lah flw me back ^_^

Sallehudin Said said...

Thank bagi support kak Ati ..