Thursday, November 11, 2010

Killer paper !! LINUX OS ..

Hari ni aku menduduki FINAL EXAM paper untok LINUX OS .. Datang dengan azam yang berkobar2 .. Hari ni aku tidak menduduki exam di HALL2 .. Aku exam di LR13 .. Masok agak lambat .. Ok lagi la .. Dijage oleh Miss Dyana ngan Miss sape tah lagi sorang tuh .. Tak bape kenal pulak .. haha .. Miss tu asyik tengok aku jer sejak aku masok .. Ingat aku kaki tiru keh .. Heishh tak baek ngumpat lecturer time exam ni tau .. Soryy .. hehe .. Aku masok teros duduk .. Sebelom exam macam biase bace doa supaya mudah nak jawab .. Tu recepi adalah recepi tambahan selepas anda mengingat dan mengapal .. Doa tu baek .. Doa la bebanyak :D .. InsyaAllah doa kite tu akan dimakbulkan oleh Allah .. AMIN .. Harap2 la .. Aku bukak la page 1 .. Ok la .. Page 2 .. Ok lagi .. Page 3 .. Not bad la .. Masok soalan 2 tahap boleh  menjawab .. Sentuh soalan 3 jer aku dah pening .. Soalan 4 lagi tah pape .. Memang la soalan 4 aku tak jawab .. Waduhh2 .. Gak bisa ki .. Aku dah malas sangat siapkan pe yang patot .. Pastu bla la dari situ .. Tak tahan .. Malas nak mengadap lame2 .. Rase cam tak sedap hati aku gi tengok coursework LINUX OS .. Gi la bilik lecturer .. Teros gi jumpe Sir Irwan Syah .. Tak payah tengok la .. Bukan penting pon .. Pehh senang jer Sir bercakap sedemikian .. hehe .. Dye gurau la .. haha .. Dah tengok lega sikit hati aku ni .. Sebelom ni rase tak sedap hati juk .. Cam ade yang tak kene .. Pasal bende lain kot tu .. emm .. Dapat C+ dah kire ok bagi aku .. Aku cume nak lepas tahap lulus .. Nak tambah tu insyaAllah la kalau paper linux ni ok .. Rase penat pon ade .. Gi la minum bersama Datin Niah dan gemox Rizkee .. haha .. ~ HABIS KISAH HARI NI ~


p/s : kepade sape2 student KPTMBP yang belom amek linux .. emm .. tah la ..

0 comments: