Tuesday, November 30, 2010

CONTEST GAMBAR PALING CHILL !!

Hai readers .. Malam ni aku nak join contest lagi .. Kali ini dari Hutan Kabut .. Jom joinn ramai-ramai .. Meriahkan lagi contest Super Duper Chill ini !! .. Klik bawah ni nak join OK ..


Sebenar nyer aku dapat contest ni setelah penat lelah aku menTERJAH blog-blog orang .. Memang powerz la .. Hebat-hebat sume nyer .. Rase diri ini terCABAR .. Jadi aku join ini CONTEST .. Jom ikot aku .. 



Untok gambor aku .. Aku nak letakk gambor time aku sekolah dulu .. Jom tengok .. Amek ko sejibik gambor .. Ha nah ko !! .. Papppppp !! .. 

Tagline aku ade kat gambor tuh .. "  Kami Tetap Bersatu !!  "

Nak cerite sikit gambor ni .. Aku gune tagline ( hebat dan bergaya !! )  tuh sebab memang tagline kami ketike mude remaje semasa sekolah menengah .. Memang bersatu hati .. Tolong menolong .. Best la time sekolah dulu .. Happening jer .. Kepale otak memang agak mengGILA sikit .. Tapi kami tetap ENJOY .. Sentiase ade jer nak dibuat nyer .. Rotan-rotan ni dah biase .. Kekadang masok kelas lambat pon kene .. hehe .. Budak baek yang nakal .. haha .. Gambor tuh time ade majlis sambutan hari raye .. Memang meriahh .. Lagi-lagi ketika amek gambor .. Posing nak mautt punyer .. hehe .. Tu jer la aku dapat katekan .. Daa

*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.*.

Aku dah FOLLOW blog puan tanah contest ni .. ( sebab dye perempuan aku letak kat situ puan tanah la .. hehe ) .. Warne kegemaran aku ialah warne BIRU LAUT .. Memang suke giley .. Untok contest ni aku nak TAG si mangse ini .. :
Yang laen tuh maap .. Len kali saye TAG ande ok ! ..

Dah buat sume syarat-syarat nyer .. Hope menang la .. Aku nak kerete BMW sejibik la .. ( berangan lagi .. )

7 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

woot..chill lah!
goodluck!

Sallehudin Said said...

Tengkiu ye Puteri Iqa ..

Fatihah said...

mak aih..keta bmw anda pinta???
bankrup la si dati tu..hahaha

yana said...

betul..zaman skola adlh wktu yg plg bez utk d'knang..miss old skul~

Sallehudin Said said...

Fatihah : kalau nak bagi ape salahnya ..
Yana : Zaman old skul dulu memang best ..

Nurul said...

bmw? amboihh...

aku pun tak terbeli...

keychain kete bmw lah aku kasik ok tak..hahaha

Sallehudin Said said...

haha ..
bole la asal ade BMW nya ..
^^