Saturday, November 13, 2010

Me.VB/Me.Study .. haha !!

kahkahkah .. Memang giley la subjek ni .. Teramat yang 'senang' .. Paham2 jer la oii .. Study2 .. Nanti senang nak jawab .. Kepade pelajar KPTMBP yang amek ni subjek yang 'senang' ( VB ) semoga berbahagia ok !! .. Jawab penoh tau .. Jangan tinggal kosong .. Kalau pening sangat jangan keluar pulak .. Buat jer .. hahahaha .. Kelakar kan .. hehe .. Do The Best la .. Best2 kan la subjek ni .. Memang agak powerz tapi 'senang' jer .. Konpom A punyer .. AMIN .. Membe2 rumah aku buat elok2 .. Jangan pening otak tu ( Bam ) .. Panjang jangan layan sangat perasaan tu ok .. daa .. Nak tido la .. Wes pagi dong .. Lupe pulak .. Nak tengok budak pandai VB/coding2 ni tengok la gambar yang baru diSNAP tadi ni .. Pandai tau .. 

Bagos dak ni .. rajin2 .. Aku ape kurang nyer .. HEHE


p/s : aku yang pandai .. kihkih ..

5 comments:

NurAyunni Yeo said...

hahaha ! good luck u all's .. mke2 4plat larh vb .. ! hahah .. nak2 bob an .. smlm study xpndg kiri kanan .. kompem A+ larh .. hehhee..

aku_dayah said...

abg apis poyo......................

Sallehudin Said said...

hahaha ..
insyaAllah A++=terlebih power ..
kihkuhkih

.:MrS cHerRy:. said...

apiz x ley bla r..
ha3..
bgoz2..

Sallehudin Said said...

standard la apis ..
kePOYOan nyer ..