Thursday, January 20, 2011

Dah Raya ??

Assalamualaikum semua .. Korang sihat tak ?? .. Harap-harap sihat walafiat ye .. Dah lama aku tak mengUPDATE blog aku ni .. Harap korang yang suka mengunjungi blog aku ni tak marah kat aku ye .. Aku sangat buze semenjak masuk belajar ni .. Maklumlah dah nak habis belajar .. hehe .. Semakin naik sem semakin bertambahlah kepeningan .. Bertambah susah subjek yang aku dapat .. Semoga aku dapat mengharunginya .. Tak lupa jugak kepada member-member aku yang lain .. Semoga sukses ye ! .. Lagi 2 sem termasuk sem ini aku akan habis melanjutkan pelajaran di KPTM Batu Pahat .. Dan aku akan menjalani praktikal selama 6 bulan .. Selepas itu aku akan BEKERJA!! .. Sukanya .. Tak sabau-sabau rasanya nak menjalani hidup berdikari mencari wang secara sendiri .. yeepppiee!! ..

 

Aku bersyukur sangat hari ini dapat cuti .. Cuti umum sempena menyambut Hari Thaipusam 2011 ( Bukan raya aku ye .. hehe :D ) .. Selamat Menyambut Hari Thaipusam aku ucapkan kepada blogger-blogger dan orang ramai di luar sana yang beragama Hindu .. Kepada yang dapat cuti hari ini .. Selamat Bercuti .. hehe .. Dengar kata tak semua negeri kat Malaysia ini ambik cuti umum untuk Hari Thaipusam .. Member aku cakap Melaka tak dapat cuti .. Kesian ye member aku tu .. Harap jangan bersedih ye .. kihkih :P .. Nampaknya cuti lamalah aku .. huhu .. Aku dapat bercuti selama 4 hari .. Kerana esok tak ada kelas .. Ditambah dengan hari Sabtu dan Ahad yang memang cuti .. ye!!

Ini jelah yang aku dapat luahkan untuk entri ini .. InsyaAllah aku akan mengupdate lagi .. Harap korang bersabau .. Dah lama aku tak berblogwalking juga .. Kepada rakan-rakan follower aku .. Korang jangan marah kat aku kerana tak singgah blog korang ye .. Aku tak sempatlah .. Harap maklum .. Daa
MySpace

0 comments: