Friday, January 21, 2011

Harap Dia Maafkan Aku :(


Assalamualaikum .. Hari ini aku sedar satu perkara .. Perkara yang membuatkan aku mencari sesuatu yang boleh membahagiakan aku .. Aku sayang sangat kat dia .. Dah lama sangat menunggu masa .. Cuma tak terucap kata-kata .. Tahlah .. Senang kata aku ini pemalu .. Aku sanggup terus terang dari menyembunyi .. Andaikan aku dapat memperolehi dia .. Aku akan genggam erat tangan dia .. Aku takkan lepas .. Andaikan aku takdir bersamanya hingga ke akhir hayat .. Aku bersyukur kepadamu Ya Allah .. Tapi kalau itu bukan jodoh untukku .. Aku hanya dapat bersabar dan berdoa kepadamu Ya Allah dan aku juga ingin berdoa agar hatinya lembut agar dapat menerima aku dan memaafkan kesalahan aku .. Semoga aku dapat yang terbaik ..

7 comments:

Adha said...

masalah pompuan ke bro..x cuba mana nk tau..try dulu tgk respon dy...kalu ada..ada lah tu...

aku_dayah said...

sbr la duhai kwn....
doa2 byk2 k....

toyolkiut said...

moga dapat yg terbaik..
amin..

Cik Shag said...

Haip~ Mood jiwang nampak Din? hehe. Moga Din bertemu dengan jodoh yang lebih baik. InsyaAllah AMIN ;)

Sallehudin Said said...

Thank ye korang semua kerana bagi semangat untuk aku berdiri lagi .. Aku akan buat yang terbaik .. Dan mendapatkan yang terbaik ..

luvYOU said...

uuuuu
lame tak jengah blog awak !!!!! :D

amboih2...ckp psl sape nih ehh...
ade pape yg sy leh tlg? ..heee :)

ameen
ameen
moga termakbul sume hajat :)

Sallehudin Said said...

Hai kak Dilla ..
tak pelah ..
Biar saya selesai sendiri ..
Doakan saya dapat yang terbaik ye ! :D