Monday, January 24, 2011

Bila nak masuk ni ?!

Assalamualaikum semua ..
Korang buat apa tu ??
Blogwalking ke ..
Sebut pasal blogwalking ni ..
Aku dah lupa yang aku dah lama sangat tak terjah-terjah ni ..
Kenapa entah ..
Keinginan tu ada tapi ..
Tahlah ..
Mungkin buze kot semenjak aku masuk belajar ni ..
Maklumlah dah jadi senior ..
Boleh buli junior ..
Hehe ..
Tak adalah ..
Aku ni tak macam tu ..
Tak terpikir nak membuli-buli dalam otak aku ni ..
Tak baik ..
Mak aku pun masihat ..
Kalau belajar tu belajar je ..
Jangan nak gaduh-gaduh ..
Tak baik katanya ..

Sebenarnya aku membebel ni ..
Sebab aku panas sangat ..
Nak tahu sebabnya ?? ..
Mestilah nakkan ..
Sebabnya bila duit Youthsays aku nak masuk ni !! ..
Dah lama aku cashoutkan ..
Tapi masih tak dapat dikesan lagi duit tu dah masuk ke belum ??
Dah berkali-kali dalam 1 hari aku ulang-alik ke bank ..
Nak cek guna internet ..
Akaun aku blog blok pulak ..
Malas nak aktiflah ..
Katanya kalau nak aktifkan kena pergi  ke KL ..
Jauh tu ..
Tak mahulah ..

Cepatlah duit Youthsays ni masuk ..
Aku nak guna duit ni ..
Urgent .. 
Paham-paham jelah ..
Dah akhir bulan ..
Hehe ..
So kalau pihak Youthsays tengok entri aku ni ..
Tolonglah cepatkan masa kemasukan duit ..
Aku dah kering ni !!
Itu jelah untuk malam ni ..
Saja je aku nak membebel malam ni ..
Kata-kata akhir untuk hari ini ..
Selamat Malam & Good Night ..
( Eh tak sama ke ?? hehe ) 
Kalau tidur tu elok-elok ..
Nanti jatuh katil pulak ..




p/s : Harap korang terhibur walaupun entri aku ni tak best ok ..
MySpace

2 comments:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Din pakai bank apa? kalau CIMB/Maybank nak activate online banking kat mana mana pun boleh.

Ohh, dah senior kat sekolah tak ada masa ye kat sini. tak apa lah Din. Belajar lagi penting kan? nanti turn Kak Shag pulak busy! ;)

Sallehudin Said said...

pakai bank CIMB ..
ohh yeke Shag ..
Nantilah saya buat ..
hehe ..

Mestilah ..
Tu yang menentukan masa depan kita Shag ..
Tapi den bukan hilang semangat untuk berblog ..
Cume tak sempat nak jenguk ..
Kadang-kadang je ..

Shag nape busy??