Monday, April 11, 2011

Rindu Setengah Mati

Assalamualaikum uoll :)

Korang sihat .. Harap sihat walafiat ok .. Aku terus terang dan jujur .. Aku memang dah lama tak bukak blog aku ni .. Dah bersawang tahap usang rumah hantu dah .. hahaha .. Sejak masuk Sem4 ni .. Agak busy sikit .. Tidak sempat untuk berfacebook .. Lagikan berblog .. Serius aku nak mintak maaf kepada follower-follower gua dan sesiapa saja yang dah bukak blog aku ni .. AKU NAK MINTAK MAAF SEBAB AKU DAH LAMA TAK UPDATE BLOG !! .. Harap korang baik hati untuk memaafkan .. hehehe .. Ok sebelum korang bla dari tengok blog aku yang tak berapa nak gempak ni .. Korang layan la dulu lagu ni .. LAYAN TAU !! bhaha =p


Rindu Setengah Mati by D Masiv


Lirik :

aku ingin engkau ada di sini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

reff* :
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku selalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

repeat reff*

aku rindu setengah mati

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu ....



p/s : Selamat malam uoll :))

0 comments: