Tuesday, April 12, 2011

Give Away dari Nelly dan Mas untuk BLOGGER

Assalamualaikum ..
Selamat petang uoll :))

Hari ni aku balik awal sedikit .. Alhamdulillah .. Mungkin Allah nak bagi aku rehat .. Ada masa macam ni .. Dari tidur baik aku berblog .. Aku dah lama sangat tak join GA dari mana-mana blogger .. Dulu active .. Sekarang kureng pulak .. So aku nak actived balik la .. hahaha ..

GA ni dari Nelly The Strange ( Nelly ) dan Mas Ahmad Safwan ( Mas ) .. Jom join sama-sama .. Setiap GA mesti ada syarat-syarat .. Kalau tak ada taklah namanya GA .. Kalau korang tak buat syarat-syarat ni korang tak layaklah nak join ini .. Simple je syarat-syaratnya ..


1)  Follow blog Mas dan Nelly supaya senang berhubung untuk mendapat 
maklumat yang lebih lanjut.

Setel ..

2)  Copy Banner atau Copy coding dan letak pada Top Post Entry dan kalau perlu letak pada SideBar korang ya  serta Tajuk Entry anda hendaklah bermula "Give Away dari Nelly dan Mas untuk BLOGGER"



3)  Pada Entry anda , hendaklah seperti yang berikut dan jawab seKREATIF yang boleh :

  • Apa Pendapat Anda Tentang BLOG Mas Ahmad Safwan dan Nelly the Strange 

Blog Mas Ahmad Safwan

Blog anda sangat menarik .. Blog yang menyejukkan mata pada sesapa saja yang singgah bertandang .. Kerana berkonsepkan kebiruan .. hehe .. Aku suka biru bro .. Shoutbox sungguh mengujakan .. Taklah macam aku punya .. Klik je keluar macam mesin printer .. Tapi bila klik ko punya .. Fuyoo terkejut i !! .. Cuma loading tu agak lambat sikit .. Tak tahulah kalau internet aku yang lambat .. hehe :)

Blog Nelly The Strange

Blog yang berkonsepkan kemerahan .. Cantiklah .. Tulisan blog senang difahami .. Tidaklah terlalu serabut .. Shoutbox gempaklah macam Mas punya ..

  • Kenapa nak JOIN Give Away dari Nelly dan Mas ?
Saya SallehudinSaid nak join GA ini kerana nak meningkatkan cara penyusunan ayat .. Supaya bila saya menulis entri, entri tersebut dapat menarik minat ramai blogger-blogger .. Mungkin juga saya join GA ini untuk merebut peluang keemasan untuk mendapat hadiah .. Harap hadiah tersebut lumayan .. hehehe ..


4)  Hadiah untuk GiveAway kali ini sangat MISTERI dan hanya mereka ( Mas dan Nelly ) sahaja yang tahu.

5)  Pemenang bergantung kepada mereka berdua.

6)  Mas dan Nelly tidak akan beritahu tarikh tutup , mungkin 24jam dari sekarang , BESOK ke , LUSA ke , dan ini bergantung kepada mereka ya , so cepat-cepat la JOIN.

7) Tag kepada 3 orang kenalan anda dan pastikan mereka tahu mereka di TAG oleh anda.

Mangsa TAG :

8)  Linkkan ENTRY anda pada comment entry mereka :

Itu je syarat-syaratnya .. Senangkan ..

4 comments:

kindergartenlibrary said...

Terima kasih sudi join ..
wish u luck ! ^^

Mas Ahmad Safwan said...

.sudah diperbetulkan thanx sebab join ya ( :

Sallehudin Said said...

Ok Mas & Nelly ..
( Mintak-mintak akulah menang .. HAHA )

Unknown said...

jalan2