Monday, May 23, 2011

selamat malam uoll =)

Assalamualaikum ..
Selamat malam uoll ..

Aku nak start dengan apa yek .. Emm .. Ok .. Alhamdulillah dan syukur kerana aku telah habis dari menjalani peperiksaan akhir pada semester ini .. Rasa terlepas dari beban yang berat .. Tentang paper pulak .. Alhamdulillah bolehlah .. Aku berharap dapat yang terbaik .. Kepada pensyarah-pensyarah aku .. Aku mintak maaf kerana tak dapat nak mintak maaf .. Paham tak korang ? .. hehe .. Miss dan Sir .. Saya nak mintak maaf dari hujung rambut ke hujung kaki, kalau saya ada buat silap atau terlepas kata-kata .. Mintak maaf banyak .. Harap Miss dengan Sir dapat mendoakan kejayaan saya dan rakan-rakan seperjuangan .. Tanda paper tu elok-elok tau .. Bagi full mark ok jugak .. bhahaha .. Kepada rakan-rakan aku .. Aku pun nak mintak maaf kalau aku ada buat salah dekat korang .. Sakit hati ke .. hehe .. Berdoalah banyak-banyak ok .. Harap korang dapat yang terbaik dari terbaik .. Cuti-cuti ni kalau ada projek .. Jangan lupakan aku .. Itu jelah untuk malam ni .. Jap-jap .. Lastly, followers dan readers jangan marah dekat aku tau .. Aku tau blog ini dah bersawang .. Kalau aku rajin aku akan update dari semasa ke semasa =)




Nukilan untuk tantapan umum ..

0 comments: